صفحه ها
دسته
مانتو اداری
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 54
تعداد نوشته ها : 6
تعداد نظرات : 0
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

مانتو اداری فیونا جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین، لباس‌های فرم اداری در میان بانوان ایرانی است. مانتو شلوار فیونا به دلیل وجود ویژگی‌های بی‌نظیرش همیشه مورد استقبال تولیدکنندگان و خریداران فرم اداری قرار گرفته است. پارچه فیونا از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی تولید می‌شود و دوام و کیفیت بالایی دارد. لطافت خاص و خوش فرم بودن مانتو‌های دوخته شده با این پارچه باعث شده که انتخاب اکثر خانم‌های شاغل، مانتو شلوار اداری فیونا باشد.


مزایای مانتو اداری فیونا

مانتو شلوار اداری با جنس فیونا از نظر نرمی و لطافت فوق‌العاده است و شباهت بسیار زیادی به مانتو کرپ دارد. پارچه استفاده شده برای تولید این مانتوها برخی مشکلات دیگر پارچه‌های لباس فرم نظیر چروک شدن، پرز دادن و تعریق را ندارد. اگر قصد خرید مانتو اداری را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا ویژگی‌های فرم اداری فیونا را مطالعه نمایید. موارد زیر از جمله مزیت‌ها و دلایلی هستند که خرید مانتو شلوار اداری فیونا را تایید می‌کنند.


  • لطافت و نرمی

پارچه فیونا با لطافت و نرمی خاصی که دارد، گزینه مناسبی برای تولید انواع مانتو ازجمله مانتو شلوار اداری و مجلسی محسوب می‌شود.


  • مناسب برای چهارفصل

استفاده از حداقل پلاستیک و قدرت آب‌گیری پارچه فیونا، از ویژگی‌هایی است که باعث پرکاربرد شدن فرم اداری فیونا در تمام فصول شده است. فیونا در فصل تابستان بسیار مناسب است؛ زیرا با خاصیت تنفس‌پذیری‌ که دارد، تعریق را جذب و تبخیر می‌کند.


  • وزن سبک

مانتو شلوار فیونا به دلیل ساختار سبک و نازک خود، بسیار کم‌وزن است. وزن سبک آن باعث می‌شود فرم‌های اداری از جنس فیونا، به افراد احساس راحتی بدهند.


  • قیمت مناسب و مقرون به صرفه

اکثر بانوان تمایل دارند که با حداقل قیمت، بهترین مانتو اداری را خریداری کنند. مانتو شلوار اداری فیونا با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است.


  • حالت کشسانی پارچه

یکی خصوصیات پارچه فیونا که به حالت دادن فرم نهایی مانتو اداری کمک می‌کند، خاصیت کشسانی آن است. البته میزان کشسانی بودن این پارچه، شکل ظاهری لباس را خدشه‌دار نکرده و باعث تنخور غیررسمی آن نمی‌شود. بلکه باعث می‌شود، حالت‌ ایستایی خود را حفظ کرده و روی تن به خوبی فرم بنشیند.


  • دوام و عمر طولانی

تمام خانم‌ها در هنگام خرید فرم اداری در تلاشند، جنسی را انتخاب کنند که از استحکام مناسبی برخوردار باشد. استحکام پارچه باعث افزایش طول عمر مانتو و شلوار اداری می‌شود. پارچه فیونا از دوام بالایی دارد و با استفاده در طولانی مدت آسیب زیادی به بافت و ظاهر آن وارد نمی‌شود.


  • نداشت آبرفت

نگرانی بانوان درمورد آب رفتن مانتو و شلوار خود،کاملاً قابل درک است. پارچه فیونا این نگرانی را از بین برده، زیرا به دلیل بافتی که دارد بعد از شست و شو، دچار آبرفت نمی‌شود.


  • تنوع طرح و رنگ پارچه‌

رنگ‌بندی گسترده، یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب جنس فیونا محسوب می‌شود. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا بر اساس سلیقه خود، لباس فرم با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سبک خود را بسازید.


  • بدون‌ پرزدهی

یکی از دغدغه های همیشگی خانم‌ها برای خرید لباس فرم اداری این است که پارچه پرز ندهد. لطافت و نرمی پارچه فیونا باعث شده تا در استفاده روزمره دچار پرزدهی نشو.، البته نحوه صحیح نگهداری و ساییده نشدن به اجسام سخت هم این ویژگی را ممکن می‌سازد.


  • خوش دوخت بودن و تنخور عالی

فیونا الیاف مرغوب و قابل قبولی دارد. فرم‌هایی که از این جنس تولید می‌شوند، تنخور شیکی دارند و به خوبی روی بدن حالت می‌گیرند.


  • ایستایی و عدم چروک‌پذیری

یکی دیگر از مزایای مانتو فرم فیونا که نظر اغلب بانوان شاغل را به خود جلب کرده، عدم چروک پذیری آن است.


خرید مانتو اداری فیونا

مهم‌ترین فاکتور برای خرید مانتو شلوار اداری جنس پارچه است. پارچه فیونا نسبت به سایر پارچه‌ها از جمله پارچه کرپ، قیمت کمتری دارد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر به دنبال خرید مانتو شلوار اداری با کیفیت هستید، که استحکام و دوام طولانی داشته باشد و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد، پیشنهاد ما به شما فرم اداری فیونا است.


دسته ها :
سه شنبه بیست و هشتم 1 1403
X